Site Loader
OFERTA
Obrazy Sponsorowane Brave
94

Witajcie „Odważni” użytkownicy Brave Brovser! Początek nowego roku kalendarzowego jest bardzo ekscytujący i obfitujący w wiele dobrych informacji. Kilka projektów ogłosiło ciekawe zapowiedzi, które powinny uczynić rok 2020 bardzo interesującym.

Wśród tych projektów znajduje się również projekt Brave z Basic Attention Token (BAT). Projekt ten zyskiwał mocno na popularności przez cały 2019 rok. A to wszystko dzięki osiągnięciu wielu kamieni milowych, które zostały zrealizowane.

Zespół Brave postanowił rozpocząć nowy rok od zapowiedzi nowego kamienia milowego na ten rok. Dokładnie 15 stycznia na oficjalnym Twitterze pojawiła się informacja o nowym produkcie firmy, który zamierzają wprowadzić. Będzie to dodatek do prywatnej platformy reklamowej Brave – „Obrazy sponsorowane”

Oficjalny Twiit Basic Attention Token o nowym dodatku

Obrazy w tle

Jeśli korzystasz już z przeglądarki Brave, prawdopodobnie kojarzysz obrazy w tle wyświetlane na nowej stronie karty. Zespół Brave oferuje tę funkcję od września 2016 roku i od tego czasu stała się ona jednym z najbardziej rozpoznawalnych elementów przeglądarki. Obecnie tych zdjęć jest 16, które są okresowo aktualizowane dla zachowania „świeżości”.

Ludzie lubią różnorodność scen i wizualną ulgę dla oczu, jaką oferują. Mimo to, niektórzy wolą prostszą stronę startową, dlatego ostatnio dodano możliwość ukrycia tła obrazu.

Ustawienia strony startowej w przeglądarce Brave
Ustawienia brave browser

Oto kilka przykładów obrazów, które teraz znajdują się w stronie startowej Brave:

Wszystkie obrazy wykorzystywane przez zespół Brave działają na Creative Commons license.

Obrazy sponsorowane

Funkcja „Obrazy sponsorowane” będzie nowym dodatkiem do platformy reklamowej Brave Ads. Będą tam zawarte obrazy sponsorowane na stronie startowej w przeglądarce Brave. Dodatek będzie stanowił nowe dodatkowe źródło dochodów dla użytkowników oraz wspierać ekosystem BAT.

Zespół twierdzi, że pomysł powstał po tym, jak jeden z użytkowników zasugerował, by korzystać z większej ilości zdjęć SpaceX, które działają na licencji Creative Commons. Mniej więcej miesiąc po aktualizacji, kilku innych „odważnych” użytkowników zadało ciekawe pytanie: „Czy SpaceX płaci Brave’owi za wyświetlanie tych obrazów?”

Choć odpowiedź była prosta – nie, to zespół głęboko się nad tym zastanowił. Co by było, gdyby Brave mógł wykorzystać niektóre z tych popularnych zdjęć z zakładek, aby wspomóc cały ekosystem Brave’a?

W ten oto sposób powstała koncepcja Obrazów Sponsorowanych – oparta na istniejącym formacie nowej strony zakładki z jej obrotowym zestawem obrazów.

W tej nowej opcji nowe obrazy będą obracane. Wybrani reklamodawcy będą mieli swoje wybrane obrazy wyświetlane na zasadzie rotacji na nowej stronie zakładki. Obrazy będą prywatne, więc użytkownicy nie będą musieli martwić się, że ich dane będą wykorzystywane lub przechowywane w jakikolwiek sposób. Co czwarty obrazek na nowej zakładce będzie obrazem sponsorowanym.

Szczegóły

  • Podobnie jak istniejące obrazy wyświetlane na nowej stronie zakładki, obrazy sponsorowane będą pełnoekranowe.
  • Każda marka i każdy obrazek będzie zatwierdzany indywidualnie przez Brave. Format będzie ograniczony do dużego obrazu i małego logo nałożonego w lewym dolnym rogu.
  • Obrazy sponsorowane są prywatne. Reklama zachowuje się bardziej jak billboard niż typowa reklama cyfrowa – sponsoring będzie taki sam dla wszystkich w danym kraju.
  • Obrazy sponsorowane pojawiają się domyślnie w rotacji zdjęć i będą wyświetlane, w co czwartej nowo utworzonej zakładce.
Obrazy sponsorowane w Brave Browser
Obrazy sponsorowane w Brave Browser

W kierunku zrównoważonego rozwoju

Kompas Brave Browser
Kompas Brave Browser

Kolejną rzeczą, nad którą pracuje zespół Brave, jest zachęcenie większej liczby osób do korzystania z programu Brave Rewards. Dzięki tej opcji każdy użytkownik może zacząć zarabiać 70% przychodów z reklam, oglądając prywatne reklamy. Ponadto zacząć wnosić wkład w tworzenie treści, które uwielbiasz przeglądać w sieci.

Obrazy sponsorowane są częścią tego wysiłku. Daje to kolejny powód do włączenia usługi Brave Rewards. Gdy po raz pierwszy zobaczysz jedno z tych zdjęć, będziesz miał możliwość włączenia funkcji Brave Rewards i zacząć zarabiać na obrazach sponsorowanych. Tak samo jak ludzie, którzy już używają Brave Rewards i zarabiają na reklamach opartych na powiadomieniach. Jeśli zdecydujesz się na Brave Rewards, otrzymasz 70% udziału w przychodach za obraz sponsorowany (pozostałe 30% idzie na Brave Rewards).

Oczywiście w każdym momencie możesz w łatwy sposób wyłączyć wszystkie sponsorowane zdjęcia, jak i cały program Brave Rewards. Wszystko zależy od Twojej decyzji.

Sponsorowane obrazy jest to szybki i łatwy sposób na zarobienie więcej tokenów BAT. Jest to również dodatkowa zachęta do włączenia programu Brave Rewards. Działa to zarówno na korzyść twórców treści, jak i samych użytkowników. Jest to wspieranie całej sieci przy jednoczesnym nagradzaniu za uwagę – na tym głównie opiera się program Brave Rewards. Jest to kolejny krok w kierunku uczynienia Brave Rewards i ekosystemu BAT realnym i stabilnym zamiennikiem dla „gospodarki nadzoru”, która obecnie rządzi siecią.

Obrazy sponsorowane i polityka prywatności Brave

Niedawno na łamach mojej strony poruszyłem temat dotyczący prywatności i anonimowości w przeglądarce Brave. Ten wpis znajdziecie tutaj.

Warto jednak cofnąć się odrobinę, aby wyjaśnić, jak odnosi się sam projekt wraz z jego twórcą – Brendanem Eich’em do ogólnego stanowiska Brave w sprawie reklam i prywatności.

„Brave jest całkowicie zaangażowany w ochronę Twojej prywatności. Blokujemy śledzenie przez znane i nieznane firmy, których działalność polega na budowaniu dokumentacji dotyczącej tego, jakie strony odwiedzasz i jak z nimi współpracujesz. Nie śledzimy też nikogo osobiście. Blokowanie śledzenia jak to robimy, skutecznie blokuje większość reklam online, ponieważ prawie wszystkie dzisiejsze reklamy bazują na śledzeniu użytkowników w sieci

Rozróżniamy reklamy typu First Party i reklamy Third-Party (osób trzecich). Reklamy first-party są obsługiwane przez stronę, którą oglądasz; dobrym przykładem są reklamy, które są wyświetlane na stronie wyników wyszukiwania DuckDuckGo. First Party, o której mowa, to witryna obsługująca zarówno treść, jak i reklamę. Tak więc, przeszukując stronę duckduckgo.com, celowo wchodzisz w interakcję z tą stroną, i dlatego Brave nie blokuje reklam obsługiwanych w ten sposób.

Reklamy osób trzecich są bardzo różne. Są one w stanie śledzić Cię w sieci, tworząc dokumentację Twojej aktywności na różnych stronach, nie sugerując, że Twoje dane są gromadzone i udostępniane w ten sposób. Reklamy osób trzecich służą również jako nośniki do przekazywania złośliwego oprogramowania, ponieważ strony je pokazujące nie mają efektywnej kontroli nad tym, co jest obsługiwane. Blokujemy te reklamy i nadajniki, które je umożliwiają.

Reklamy sponsorowane dobrze nadają się do dostarczania jako reklamy First Party. Strona prowadząca reklamę sponsoringową może dostarczyć sponsorowaną zawartość jako część zawartości tej strony. Sponsoring nie wymaga śledzenia całej strony, ani kierowania reklamy na poziomie użytkownika, aby zapewnić jej wartość. Strony obsługujące sponsoring z własnych serwerów nie są blokowane przez Brave.

Dyrektor generalny Brave, Brendan Eich, w wywiadzie z Peterem McCormackiem, zatytułowanym „What Bitcoin Did”

Eich przedstawił historię reklam dostarczanych przez Internet w kontekście tego wywiadu. Dostarczył on wielu szczegółowych informacji o reklamach typu „third party” i „programmatic”. To rozróżnienie może być w niektórych przypadkach „niedoskonałe”. Dzieje się tak, ponieważ niektóre strony sprzedają sponsoring bezpośrednio, z pełną kontrolą nad dostarczanymi treściami, ale wykorzystują strony trzecie do ich dostarczenia, umożliwiając tym samym śledzenie krzyżowe. Brave Browser blokuje te reklamy.

Obrazy Sponsorowane są formą reklamy pierwszej strony, bez możliwości śledzenia użytkownika.

Bądź Odważny! Wypróbuj Brave

Jak więc widzisz drogi czytelniku, przed rekomendacją przeglądarki Brave upewniłem się co do jej działania oraz kierunku obranego przez jej twórcę. Obrazy sponsorowane nie są inwazyjne i nie mają żadnego wpływu na utratę Twojej prywatności. To samo dotyczy się całego programu Brave Rewards, do którego uczestnictwa również Cię zachęcam.

Jeśli więc jeszcze nie masz przeglądarki Brave na swoich urządzeniach, to możesz to zmienić w prosty sposób, klikając w poniższy baner. Tym samym wspierasz moją skromną twórczość w Internecie : )

Pobierz przeglądarkę Brave Browser
Pobierz Brave Browser

 270 total views,  1 views today

Post Author: Szymon w Sieci

✔Blogger ✔Blockchain & Cryptocurrency Content Writher ✔Blockchain Analyst and Researcher ✔Blockchain Consultant

Technologia Blockchain wraz z kryptowalutami zwróciła moją uwagę pierwszy raz już w 2013 r. Jednak dopiero w roku 2016 w pełni zrozumiałem, ogromny potencjał i zastosowanie tej technologii. Od tego czasu temat ten pochłonął mnie, całkowicie. Można powiedzieć, że stałem się prawdziwym entuzjastą i pasjonatem wykorzystania tej technologii.

Jako Szymon w Sieci jestem pasjonatem nowego, wyłaniającego się paradygmatu zaufania i przejrzystości, który opisuje blockchain. Staram się działać z zaufaniem i przejrzystością, ucieleśniając tę ideę. Wierzę, że otwarta komunikacja i uczciwość są kluczowe w budowaniu nowego systemu zaufania, a to zaczyna się od nas i sposobu, w jaki dostarczamy nasze usługi w ramach technologii blockchain.

Dodaj komentarz

Please Login to comment
  Subscribe  
Powiadom o